Manel Pérez explicarà al parlament de Catalunya l´experiència de l´oficina d´intermediació hipotecària

El tinent d’alcalde de Serveis a les Persones, Cohesió i Benestar Social, Manel Pérez, compareixerà demà dijous davant la Comissió de Justícia del Parlament de Catalunya per a presentar l’experiència de l’Oficina d’Informació, Assessorament i Intermediació en Matèria d’Execucions Hipotecàries, primer servei d’aquestes característiques de l’Estat, posat en marxa el passat mes de gener per iniciativa de l’Ajuntament de Terrassa i el Col•legi d’Advocats de Terrassa. La intervenció de Pérez tindrà lloc a les 10h a la sala 4 del Palau del Parlament de Catalunya (Parc de la Ciutadella, s/n de Barcelona).

L’Oficina d’Informació, Assessorament i Intermediació en Matèria d’Execucions Hipotecàries té com a missió principal oferir assessorament a les persones afectades i coordinar actuacions que permetin anticipar mesures per evitar el desallotjament per la via legal. La intermediació facilita la comunicació entre la part deutora i l’entitat financera per trobar una solució abans d’una demanda d’execució hipotecària o bé durant el seu procés. A dia d’avui, l’oficina ha tractat 60 casos i en té 156 d’oberts, a més de tenir concertades entrevistes per a 187 casos més.

A la seva exposició, el tinent d’alcalde parlarà de la creació d’aquesta oficina i de totes les accions dutes a terme per l’Ajuntament de Terrassa en relació a la crisi hipotecària, com ara les negociacions amb les entitats financeres, la borsa de lloguer social o el conveni amb el col•legi de procuradors per agilitzar les ajudes a les famílies amb risc de desnonament.

Els mitjans sense acreditació habitual al Parlament que vulguin assistir a l’acte hauran de sol•licitar la corresponent acreditació mitjançant un correu a premsa@parlament.cat en què cal fer constar el nom i el DNI del professional que calgui acreditar. Aquest correu s’ha d’enviar des de l’adreça corporativa del mitjà.
Twittear Crear PDF para esta noticiamodo impresión
Posted on Wednesday 20 June 2012 - 21:06:46 in Varios by Informativos