“Les mesures que ens proposen als ciutadans de Terrassa, no deixen de ser un altre pacte sinònim de paper mullat”

Segon la portaveu de C’s Terrassa “Les administracions públiques han d’estar al servei dels ciutadans, mai a l’inrevés. En els últims trenta anys s’han desenvolupat unes administracions al servei dels partits polítics, desentenent-se dels principis de racionalitat i eficiència. En temps de crisi es fa més necessària que mai la racionalització i reforma de l’Administració per evitar el desmantellament de l’Estat de benestar”. Les mesures de racionalització i priorització de la despesa pública haurien de guiar l’acció del Govern local, de cara a assegurar la prestació dels serveis bàsics de salut, educació i benestar, l’eficiència del sector públic i la sostenibilitat de l’economia.

Patrícia Abad afirma que, “és el moment d’escollir entre construir un Estat del benestar per satisfer les necessitats bàsiques dels ciutadans o continuar amb el procés de construcció nacional, que drena recursos dels serveis bàsics de salut, educació i benestar”.

Tanmateix, per sortir de la situació actual de crisi, poder invertir la tendència actual i situar l’economia catalana i espanyola entre les més prosperes cal la voluntat de tota la societat; s’ha de plasmar en un acord sobre els aspectes en què descansa una economia moderna: competitivitat, productivitat i ocupació. La indústria i els serveis vinculats resulten un sector fonamental per a la creació d’ocupació especialitzada i la innovació tecnològica.

Segons Patrícia Abad, coordinadora i portaveu de C’s Terrassa “sense una llei de Governs locals consensuada i una llei de finançament local, en la mateixa línia, amb una retallada de recursos públics gràcies al pacte dels partits conservadors (CiU- PP) i la pèssima gestió que han fet i fan de la crisi (PSC- en coalició amb ICV i ERC, a Catalunya i PSOE a la resta d’ Espanya abans) i ara amb la gestió del pacte neoliberal aquest pla de mandat, aquestes mesures que ens proposen als ciutadans de Terrassa, no deixen de ser un altre pacte sinònim de paper mullat”.
Twittear Crear PDF para esta noticiamodo impresión
Posted on Tuesday 01 May 2012 - 14:17:40 in Varios by Informativos